Author Topic: Bleach Captains 07!  (Read 4454 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« on: April 12, 2007, 02:43:53 pm »
Aright I just wanted to see who is going as what captain from bleach. Cause my hope is to get every single captain in for a photo I know trying to get the Vice captains is asking too much but if it happens it happens...



So yeah tell me which captain you are gonna go as and so we can set up a huge meeting and get everything going
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline kyonichi

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 122
Bleach Captains 07!
« Reply #1 on: April 12, 2007, 05:00:48 pm »
Not a captain, but I'm strongly considering going one day as Ulqiora (one of the Arrancar)

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« Reply #2 on: April 12, 2007, 06:17:15 pm »
well if I can I am gonna see if I can get all the captains in a photograph going against some arrancar or something cause I mean that would be a pretty cool photo to throw up here
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline superjaz

  • Bunnygirl
  • *****
  • Posts: 4207
Bleach Captains 07!
« Reply #3 on: April 12, 2007, 09:51:53 pm »
do you count urahara?
superjaz, that is jaz with one z count'um ONE z!
Proud mom of 2 awesome kids

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« Reply #4 on: April 13, 2007, 06:21:41 am »
he is a former captain so yeah I count him same thing goes for

SORRY SPOILER uhmmmm DO NOT LOOK!!!??....





i-censored-















Censored and everything
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline kyonichi

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 122
Bleach Captains 07!
« Reply #5 on: April 13, 2007, 09:10:25 pm »
Lol, way to mark those massive spoilers!   :lol:

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« Reply #6 on: April 13, 2007, 09:17:18 pm »
sorry.... fixed it though so uhmmm...damn I am seriously sorry  :cry:
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline superjaz

  • Bunnygirl
  • *****
  • Posts: 4207
Bleach Captains 07!
« Reply #7 on: April 13, 2007, 10:39:17 pm »
gomenasai!!!!!!!!!!
spoiler







i totaly spazed, tho you see him pretty early at one of the ending crdits as a captian way before you see it in anime
superjaz, that is jaz with one z count'um ONE z!
Proud mom of 2 awesome kids

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« Reply #8 on: April 13, 2007, 10:54:26 pm »
that is true n stuff you do see him way early in the coat n stuff but yeah my bad for my spoiler...
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline BoredHorror

  • Chibi
  • ***
  • Posts: 264
    • http://www.boredhorror.deviantart.com
Bleach Captains 07!
« Reply #9 on: April 15, 2007, 03:55:48 pm »
I'm going to be a vice captain :D yachiru
-Mikae

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« Reply #10 on: April 15, 2007, 06:00:00 pm »
damn and I aint gonna be going as kenpachi this year... I was seriously gonna go find a yachiru for sakuracon next year and like throw em up on my shoulder

anyone else gonna be going as vice captains?
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline ThiefKingsHier

  • Catgirl
  • ****
  • Posts: 534
Bleach Captains 07!
« Reply #11 on: April 15, 2007, 06:10:55 pm »
Well, Im going as Renji but my friend is going as Byakuya. I can probably con him into showing up for a photo shoot if you want.

Offline TheInsanePuck

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 107
    • http://www.myspace.com/djpuckjd
Bleach Captains 07!
« Reply #12 on: April 15, 2007, 06:12:10 pm »
lol right on that would be good cause I have atleast 2 other captains besides myself maybe even 4 and there are always other guys as captains and vice captains n such so it actually might be a pretty big photo shoot
Insert Whitty Comments here...

oh yeah and BOOOSH
Sakuracon Security Coord 7 years running

Offline Soubi

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 152
Bleach Captains 07!
« Reply #13 on: April 24, 2007, 06:19:05 am »
I /might/ have a Byakuya costume on me. /Might/. I'm not sure at what rate I can finish it. I might just have it debute at Halloween instead. Like I do for most everything.
SakuraCon '08: Touma (Gravitation) & Zexion (KH:CoM)
KumoriCon '08: Zexion (KH:CoM) & Tatsumi (Yami no Matsuei)
AkiCon '08: Zexion (KH:CoM)
SakuraCon '09: Miku (Vocaloid)

Offline BigGuy

  • Catgirl
  • ****
  • Posts: 732
Bleach Captains 07!
« Reply #14 on: April 27, 2007, 06:31:28 pm »
if the weather is mild enough I might wear my Shunsui cosplay. However that's a lot of layers, that pink brocade is heavy and sweaty.
And now I'm a catgirl?

The voice of the one I love
was all I could hear as I lay broken in the darkness
My own voice faltered
My wings no longer had the strength to fly
 -Lagoon Engine Einsatz-

Offline kirose101

  • Oni
  • Posts: 3
Re: Bleach Captains 07!
« Reply #15 on: July 30, 2007, 06:30:29 pm »
Im going as Kenpachi
Blast you Klamsy!

Offline SkylarTheAizen

  • Cabbit
  • *
  • Posts: 19
Re: Bleach Captains 07!
« Reply #16 on: July 31, 2007, 05:20:26 pm »
I'm going as Aizen, and with me will be an Ichimaru, and a Komamura.

"He's like a kitten... minus the fur... or any of the other cat stuff."

Plans for Sakuracon and Kumoricon '08

Cloud Strife -Advent Children
Loz -Advent Children
Squall-

Offline Rikki

  • Sailor Scout
  • **
  • Posts: 53
Re: Bleach Captains 07!
« Reply #17 on: August 02, 2007, 12:33:17 am »
I wanted to try and finish Mayuri for Kumori Con but I see that costume debuting at the next Sakura Con @_@;